.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتظار 17ساله مردم بابل براي افتتاح بيمارستان

پس از گذشت 17 سال بیمارستان 372 تختخوابی شهرستان بابل تاکنون افتتاح نشده است.

به گزارش شمال نيوز به نقل از مهر  ، کلنگ بیمارستان 372 تختخوابی شهرستان بابل که در سال 1371 توسط مسئولان وقت به زمین زده شد متاسفانه بعد از گذشت 17 سال و با توجه به وعده مسئولان قرار بود این بیمارستان در ایام الله دهه فجر سال 87 به بهره برداری برسد که تاکنون این مراحل ساخت این بیمارستان به اتمام نرسیده است.

این پروژه بعد از پروژه مجتمع سینمایی ارشاد بابل که بعد از گذشت 15 سال به بهره برداری رسید دومین پروژه شهرستان بابل است که مشمول زمان شده است و همواره مورد انتقاد بسیاری از مردم و مسئولان این شهرستان واقع شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: ساخت این پروژه تاکنون 200 میلیارد ریال هزینه در بر داشته است و برای تجهیز آن مبلغ 300 میلیارد ریال پیش بینی شده که تاکنون 100 میلیارد ریال آن هزینه شده است.

ابراهیم میکانیکی در خصوص کمبود تختهای بیمارستانی بیان داشت: سامانه بهداشت و درمان شهرستان بابل از دیرباز با مشکلات متعددی همچون کمبود تعداد تختهای بیمارستانی روبرو بوده است که احداث بیمارستان 372 تختخوابی آیت الله روحانی در مساحتی حدود 40 هزار متر مربع از زیربنایی ترین اقدامات دانشگاه در حل این معضل تاریخی بوده است.

وی در خصوص افتتاح نشدن بیمارستان بعد از گذشت 17 سال اظهار داشت: تا چهار سال قبل به دلیل پاره ای از مشکلات در زمینه تکمیل ساختمان و تاسیسات از سوی مجری طرح که وزارت مسکن و شهرسازی بوده آغاز بهره برداری از بیمارستان وارد یک چرخه معیوب و مزمن شده بود و عملا حجم عظیمی از سرمایه گذاری انجام شده در این بیمارستان راکد و فاقد استفاده بود.

به گفته وی، در سال 83 به بعد و در دولت نهم دستیابی به اهداف تدوین شده وارد مرحله جدیدی شد و روند دستیابی به توسعه پایداردر تمامی عرصه های اجرایی با سرعت و شتاب چشمگیری ادامه پیدا کرد.

میکانیکی افزود: اتخاذ رویکرد صحیح در مدیریت پروژه با هدف افزایش بهره وری از ساختمان های نیمه تمام موجود، سبب شد گام های بلندی در زمینه رفع نقاط ضعف سامانه ها برداشته شود و اقدامات عمرانی و عملیات ساخت و ساز و تجهیز بیمارستان آموزشی درمانی شدت گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل تصریح کرد: درمانگاه این بیمارستان در فروردین 88 در سرویس خدمت رسانی به مردم شهرستان بابل در سامانه بهداشت و درمان قرار گرفته و شروع به کار کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: بیمارستان 372 تختخوابی بابل در هفته اول اردیبهشت 88 افتتاح و بهره برداری شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.148 seconds.